Sällskapsspel!

2009-05-01 @ 23:57:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Is the shit! Skrattade mer än jag gjort på länge ikväll; jag, Emil, Linn, Robert och Sandra käkade pizza och spelade sverigespelet, sjukt trevlig kväll, tack för det :D

Vaknade typ klockan två idag efter att ha vart hemma från stuk ungefär halv sex imorse :S Gick rätt bra att jobba, men var en alldeles för lugn kväll så det var lite tråkigt.. Dagen i övrigthar varit helt fantastisk! Det har varit sommarvärme så satt ute och åt "frukost", sen tror jag vädret gav mig energi så jag städade ur kylen och resten av lägenheten också :) Och Emil hjälpte mig med all disk, puss på dig sötnos!

Kom precis ut ur duschen och har lagt fram alla grejer som ska med till Sandra imorgon :) Ska bli så roligt att gå på bal och vara fin i min klännig :D Kommer med foton på söndag förhoppningsvis :)  Nu ska jag nog gå och sussa lite, måste få min skönhetssömn så att jag är snyggast på stället imorgon ;)

Ciao folks!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback