Tillfälligt avbrott...

2009-05-12 @ 19:35:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Linn och jag åkte in till stan en sväng idag för att handla på Willys, och självklart kunde vi inte riktigt hålla oss undan resten av stan heller :P Det var riktigt skönt att komma ifrån universitetet ett tag, och bra att fylla på skafferiet lite :).. Dessutom var jag inne på indiska en sväng (surprise surprise) och hittade mitt vår/sommaröverkast till sängen :p Det var precis som jag drömt att det skulle vara, starka färger, blommor och blad, åh såå fint :D Är det värt 500 kronor? Jaaa, jag skulle ju bli så glad varje gång jag såg det, ahhh....

Men nu är jag hungrig så nu blir det varma mackor, sen är det eurovision song contest semifinal ikväll så det blir lite mys framför teven tror jag :) Ville bara säga att jag hittat mitt överkast just nu och bröllopet kommer att gå av stapeln någon gång under nästa vecka förhoppningsvis ;)

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback