Äppelkaka med vaniljsås

2009-10-06 @ 23:40:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Just det doftar det av i min lägenhet just nu :) Var till tandläkarn idag och fick lite bakläxa, har tydligen inte riktigt skött om mina tänder ordentligt. Så det fick bära av in till stan och inhandlas mjuka tandborstar, plackers samt svinstarkt flourskölj (jag får tårar i ögonen av det...). Eftersom allt det här var så tråknödvändiga grejer kände jag att det var okej att unna sig nåt roligt också, så jag shoppade loss på doftljusavdelningen på lagerhaus, därav "äppelkaka med vaniljsås"-doften :D Nåväl, har försökt skicka mig själv i säng i ungefär tv och en halv timme nu så ska nog ta och masa mig bort dit snart. Jag lovar att berätta mer om min, inte jättebraiga men ändå något underhållande, dag imorgon :)

Puss å gonatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback