...

2009-10-11 @ 23:17:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha, det gick ju bra det här med att skriva oftare :P Känner aldrig att jag får någonro att sätta mig ner dock, det är alltid nåt som stör, antingen i mitt huvud eller i omgivningen, uäähh... Idag har det i alla fall städats lite här hemma, jag tror att våra liv är ganska lika datorer på det där viset...alltså, om det är stökigt på skrivbordet och i mapparna i datorn så blir den seg. På samma sätt tror jag att livet blir segt och frustrerande om man har stökigt i sin lägenhet och i sina lådor. Tror jag...

Folk var här och fikade och såg på film ikväll, det var mys :) Städfest i helgen var också ganska mys :) Jag har pms, det är inte mys, känner att inget är riktigt riktigt kul just nu, fast jag vet att det är kroppen som luras så jag försöker bortse från det :P Imorgon ska jag försöka ta tag i ryskan lite grann, och ha valinfo med datasektionister på kvällen, då blir det pizza! :D

Well well, sa ju att jag skulle berätta mera om min dag hos tandläkaren och hälsogrejen, men jag orkar inte riktigt, så det får bli en annan dag... Nu ska jag hälla upp en kopp te och pyssla lite med mitt facebookcafé :P

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback