Jag ska sakna dig imorgon...

2009-10-19 @ 13:48:18 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Har nog försökt att inte tänka så mycket på att Emil ska flytta hem snart, men nu kom det över mig, precis nu, damn it... Trodde att det kanske skulle gå ganska bra, men jag vet inte om det gör det. Jag är så rädd för att han ska ta med sig mig när han åker. Jag har väl blivit lite av en ny Elin sedan jag flyttade hit upp, och den nya Elin har alltid haft Emil med sig, det blir konstigt när han åker. Nyttigt visserligen, jag behöver träna på att trivas med mig själv, men konstigt och jobbigt och hemskt. Jobbigt. Jag vet inte. Jag vet inte.

Kommentarer

Postat av: MAja

Jag skulle alltid må bra om jag fick vara med elin lika mycket som du får vara med elin;) Elin liksom har hela paketet av harmoni och happy moments och det är alltid konstigt att gå hem till professors när det kändes som att man redan var hemma.. elin är så stark, så att tappa bort karl´n ett litet tag kommer hon lösa med blott några tårar, till skillnad från denna jänta som var svag när kärleken rycktes bort. sammanfattning: Elin-bra, maja-svag,Elin-stark! puss!

2009-10-21 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback