Mums!

2009-10-23 @ 08:25:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Frukost när nästan ingen annan är uppe är ganska härligt :) Jag borde lära mig att det är skönt att gå upp tidigt, men det är svårt att vända dygnsrytmen; åtminstonde åt det hållet, det är lättare tvärtom :P

Jag har haft en fluga i lägenheten i typ tre dar nu, eftersom jag var dum nog att vädra lite så den smet in... Det finns inte mycket som är mer irriterande än en fluga som surrar runt i rummet när man ska sova, jag blir tokig! På dagarna har den inte märkts av så mycket, så jag har som glömt bort å jaga den, och när jag väl gått och lagt mig känns det inte värt att kliva upp för det. I alla fall, till saken, idag dog flugan, när jag stod och spolade mina nykokta ägg i kallvatten så ramlade han ner i vasken, han hade antagligen bränt ihjäl sig mot lampan ovanför. Visst tyckte jag att det var ganska skönt att slippa surret, men vilket horribelt sätt att dö på egentligen.

Vila i frid, lilla kryp, i himlen får du surra så mycket du vill!

Kommentarer

Postat av: Bodil

Det hade kunnat vara värre, tänk om det hade varit en mygga istället för en fluga:P

Jag har nytt te. Det heter Myspys ^^

2009-10-24 @ 09:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback