När jag ser mig i spegeln vänder jag mig om

2009-10-21 @ 10:11:28 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår var en bra dag :) Vi storhandlade, hade mysigt åt popcorn, såg på house på teve, och jag kände mig snygg igår(!), kors i taket :P Plus att jag pratade med Jäger, det var jättelängesen! Jag saknar Jäger... Kanske blir till att flytta hem efter jul i alla fall, kanske kan jobba ett tag eller åka en sväng utomlands, sen dra till Uppsala, möjligtvis :P Jag låter alltid så osäker och velig när jag pratar om sånt här, och det är jag nog, vågar liksom inte bestämma nånting helt och hållet, för varje gång jag gör det och berättar för folk så slutar det oftast med att jag inte slutför saken i fråga. Jag börjar tro att jag kanske bestämmer saker för fort, mest för att få folk att sluta tjata och för att jag tror att allt ska lösa sig så fort man bestämmer sig för nånting, men det funkar ju inte.
Många skulle nog säga att jag tänker för mycket, men det är ju sån jag är, man kanske skulle ta och bli filosof...

Well well, det var inte det här jag skulle prata om egentligen. Jag ska försöka hålla kvar den där känslan från igår och inte låta nåt annat ta över. Självförtroende och självkänsla är något man behöver jobba på konstant, det är jobbigt men värt det, så jag ska försöka fixa det :) I eftermiddag blir det att baka i cafét, det är roligt, ganska skönt att baka ensam också faktiskt, kanske borde ladda ner nån ljudbok till iPoden... Det har jag inte tänkt på förut, men så kanske det blir.

Nåväl, puss på er och se till att vara ute mycket i det fina höst/nästan vintervädret idag :D

Kommentarer

Postat av: Hannah

"och jag kände mig snygg igår(!), kors i taket :P" - hihi vad gullig du är!

2009-10-22 @ 14:07:59
URL: http://spoekstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback