Oväntat trevlig kväll :)

2009-10-03 @ 00:29:18 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ryskan var helt okej, kände mig typ så lost som jag trodde jag skulle känna mig, men det gick ändå rätt bra, tyckte jag snappade upp ganska snabbt :D Plus att jag träffade två som jag inte väntat mig, Jonatan och Fredric, det var trevligt :)

Var ganska tom i magen efter två och en halv timmes lektion, så jag begav mig en sväng till cafét för en pommestallrik...gick därifrån en halvtimme senare, mätt som få och knappast redo att äta pommes på minst en månad :S Det bar i alla fall av hem till Barso där jag fick i mig lite vin och lite tjejsnack innan vi hamnade på stuk och lyssnade på duktiga trubadurer i typ två timmar :)

Så nu är jag slutligen hemma och rätt mör faktiskt, tro det eller ej :P Borde gå och sova rätt snart, eftersom det tydligen är ryska klockan nio imorgon bitti igen, men ska nog varva ner med lite peggle först, det är riktigt beroendeframkallande, och nu har jag snart klarat alla utmaningar, så nu är det ännu mer lockande :P




Puss å gonatt!

Kommentarer

Postat av: luxardo

peggle. Är det ännu ett facebookspel eller?

2009-10-03 @ 11:07:28
URL: http://luxardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback