Tjuvstart

2009-10-13 @ 22:14:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag tjuvstartade lite idag.. När jag satte igång spotify så fanns den ju där på startsidan, helt öppet, en ny julskiva, jag kunde inte hålla mig, och sedan eskalerade det bara, så nu har jag lyssnat på nästan alla favoriterna :D En riktigt stark julkänsla infann sig faktiskt måste jag säga, underbart! Jag läntar tills man får börja julpynta och pyssla och baka :D

Annars har det varit en seg och sötsugen dag, är inte jättestolt över mig själv.. Men var i alla fall ute och gick en kort sväng på kvällen; nu börjar det mörkna mer och mer här kan jag säga, så det är väl bara att se till å tända ljus som bara attan :)

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback