To die will be an awfully good adventure

2009-10-17 @ 22:09:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Såg finding Neverland igår, den är så bra!! Grät några floder och åt popcorn i min ensamhet, var rätt nice :) Innan det hade Maja och jag mys med idol och vin, good shajt! :)

Ryska idag, samt en promenad till dollar store, kom hem med gottgodis och doftljus, det kan verkligen behövas nu när mörkret börjar smyga sig på. Ljus är så mysigt :)

Ikväll lagade jag och Emil en grym kycklinggryta med curry, jag är så imponerad av oss, det var närapå kinarestaurangklass på den alltså, mums!

Nu blir det lite mer vin och en bra film på fyran, ska mysa så mycket som möjligt nu när han den där ska flytta hem snart, snyft...


Kommentarer

Postat av: Hannah

Tack för att du orkar med mig!

2009-10-18 @ 10:01:16
URL: http://spoekstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback