Trött..

2009-10-06 @ 01:08:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kunde inte hålla mig från att peta runt lite i bloggen ikväll, men det blir inte riktigt som jag vill... Äsch har i alla fall fått fin text på rubrikerna nu, typsnittet heter willywonka :P Och jag har chokladfärger på hela bloggen, mums :P Men men, har vart en lång dag, städat cafét på stuk hela eftermiddagen och har mycket på schemat imorgon, så jag ska minsann gå och sussa nu :)

Puss å gonatt

Oh oh, det kom snö inatt förresten, när jag gick upp imorse låg det ett litet litet minitunt lager på grusvägen utanför mitt fönster... Tycker egentligen att det kan vänta tills det är lite kallare så att det blir ordentligt snö, men kan ju inte låta bli att känna att det är lite mysigt ändå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback