Ush ush, äckelsvenskt!!

2009-10-01 @ 18:10:38 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Har lyssnat på spotify större delen av eftermiddagen och får dras med de där jäkla reklamavbrotten! Egentligen tycker jag inte att själva avbrotten är så farliga, jag menar, jag fattar att de måste vara där, men till saken... Just nu avbryts min asgrymma spellista av basshunter(!)... Sjukt svenska basshunter som på engelska ska försöka promota sin nya skiva, uuuush, ush ush ush ush!! Förlåt mig basshunter, men du kan inte prata engelska och det låter så B... Stackars basshunter, och stackars mig som måste lyssna på skiten flera gånger i timmen..

Kommentarer

Postat av: Takai

svar;

självklart! :D

vad är din bloglovinknapp? D:

2009-10-01 @ 21:20:47
URL: http://takai.blogg.se/

Postat av: Luxardo

Fy.. han är ju så jäkla dålig basshunter. Och pinsam.

2009-10-02 @ 11:32:02
URL: http://luxardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback