What to do?

2009-10-27 @ 15:34:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Mormor och morfar är här en vecka, så jag försöker visa dem hela luleå, och då känner jag ibland att jag inte riktigt vill härifrån, jag tycker om luleå, det är mysigt... men men, man kanske måste komma nånstans med sitt liv också, tyvärr :P

Jag kom precis på, för ungefär tio minuter sen, varför vykort heter vykort! Har alltid bara tänkt på det som ett vanligt ord som nån bara hittat på, men det heter ju så för att det är ett kort med en vy på, hah! Kalla mig trög om ni vill, men jag tycker mest att det vittnar om att jag haft viktigare saker att tänka på än vykort :) t. ex. varför korvgubbens logga ser ut som den gör, hehe..

Oh oh, och innan jag går så måste jag berätta att jag drack precis en chailatte och åt en klementin...mmm, ni anar inte vilka julkänslor som infann sig! Klementiner påminner mig alltid om de där påsarna man fick när mammas jobb hade julplundring, med klementin, russin och en pepparkaka i...och chailatte både luktar och smakar som flytande pepparkaka, mums!

Nej, nu ska jag tända några ljus, försöka att inte tänka på det gråtrista vädret utanför och kanske förlänga den där härliga känslan  av julefrid ;)

Kommentarer

Postat av: Bodil

Vad roligt att du kommer hem, för mig alltså :P För jag skulle tro att jag fortfarande är kvar här. Börjar fundera på att flytta på mig till hösten, men jag är rätt bekväm av mig så i vår är jag nog kvar:P Myspyste hittas på Strängnäs marknad =) Här kan man beställa

http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=4791

2009-10-28 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback