Chokladpalt och kramar

2009-09-23 @ 22:14:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

ja, det är allt som behövs för att komma igenom en förkylning, det är helt sant :)

Varför blir jag städsugen klockan tio på kvällen? Det måste vara något allvarligt fel på mig :P Men jag tycker att jag bara städat konstant i säkert en vecka nu och det blir aldrig rent, det känns alltid grisigt nånstans, jag blir så trött... Och varför kan jag inte ta tag i allt jag har att göra och bara få det gjort nån gång, det blir jag också frustrerad av, att ha en massa som jag borde göra som hänger över mig och aldrig få det gjort. Det värsta är att jag bara har mig själv att skylla, det är ju förjävligt... Bajs..

Vet ni vad att det är jobbigt å vara typ vuxen, mest en massa ansvar och shit, tråkigt :P

Nej, men det är ju ganska dumt å vara pessimistisk, allt blir ju så mycket värre då.. Äsch.. Ibland får jag känslan av att det är nåt som saknas, men jag vet inte vad. Jag har ju inget att klaga på egentligen, jag lever egentligen ett himla bra liv, har en underbar pojkvän, fantastiska vänner och en helbäst familj, men när jag går och lägger mig så är det nåt som gnager i bakhuvudet, en pusselbit som har kommit bort. Och en liten pusselbit är ganska svår att hitta i en ganska stor värld. Sjutton också..

Nej, nu ska jag försöka få rent inne på toaletten, är så skönt när det luktar gott därinne ;)

Bamsekram och hallongrotta

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback