Det är rent!

2009-09-29 @ 23:23:28 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Rent rent rent, det är rent i mitt hem! Ville bara säga det för jag blir så glad av det :P

Dock tror jag att jag lider av vätskebrist.. Är konstant trött, har svårt att koncentrera mig och blir ganska lätt irriterad... Dessutom är jag torr runt både munnen och ögonen.. Mitt hår är inte heller vad det en gång varit, det hänger mest livlöst nu :( Så nu blir det till att köra stenhårt med ständigt tillgänglig och ständigt påfylld vattenflaska, var ju ganska duktig på det förut så det ska väl inte vara så svårt att öva upp igen :)

Så nu ska jag bege mig till sängen för att läsa lite tusen och en natt, den tar aldrig slut :P

Puss å sov gott

Kommentarer

Postat av: Hannah

Haha jag slurpar i mig typ en flaska vatten innan jag somnar varje natt. Annars vaknar jag av vätskebrist. Däremot vaknar jag också panikkissnödig varje morgon :D

2009-10-01 @ 11:16:33
URL: http://spoekstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback