Dunk dunk dunk...

2009-09-21 @ 17:26:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Känns som att någon spelar basket i mitt huvud just nu, ush det har vart en sån där jobbig dag. Jag vet inte, men vissa dagar har jag bara som ett brus i bakhuvudet hela dan som inte vill tystna, och det stör mig i allt jag gör, så jag kan inte riktigt njuta av nånting, det är fruktansvärt irriterande! Dessutom har det mesta strulat idag så just nu är jag bara trött och less på allt. Uhu, skulle behöva putsa fönster och frosta av frysen också, men blääää... :P

Well well, har i alla fall vart på en föreläsning i matte 3 idag, så ska försöka ta den omtentan så snart som möjligt nu. Ryskakursen är fortfarande ett mysterium, men jag jobbar på att få fram ett schema, fick springa fram och tillbaka hur många gånger som helst idag för att få fram minimal information, ush ush...

Nej, nu ska jag försöka varva ned och få lite annat smått och gott utfört så att jag kan fördriva det från min hjärna sen :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback