Hollywoodbimbos i kubik

2009-09-15 @ 18:17:06 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Screw nypremiär av bloggen, jag blir så arg så nu måste jag skriva i alla fall. Jag såg det där nya programmet på trean igår kväll, ja ni vet det där med tre svenskor som gift sig till ett lyxliv i hollywood, och jag blir så trött. Jag vet inte ens hur jag ska reagera på det, ska jag bli imponerad, avundsjuk, arg eller bara tycka synd om dem? Sen så läser jag aftonbladet idag och får reda på att den drygaste av dem (Anna Anka!), efter att ha sett programmet, anser att de andra två donnorna inte ens platsade i programmet. Nej, för de hade ju inget att komma med, det var hon själv som gjorde det till en show, eftersom det hände så mycket i hennes liv, åh!! Det enda som hände under gårdagens avsnitt var att hon körde med sin städerska och var tvungen följa med sin man för att på bo lyxhotell och visa upp sig under ett av hans uppträdanden, jobbigt värre hördu...

Som sagt, jag vet inte hur jag ska hantera det...nej, det var mest jobbigt...fast jag kommer ju självklart se det nästa vecka igen, bara för att fascineras över hur självupptagen en människa kan vara..

Kommentarer

Postat av: Hannah

Haha jag såg det också fast på internet. Säger samma sak som du, kommer se det nästa vecka ENDAST för att se vilka självupptagna människor det finns och förhoppningsvis avskräckas med tankar tillbaka till Gambia. Lagom är bäst!

2009-09-17 @ 19:11:27
URL: http://spoekstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback