Såna trångsynta idioter..

2009-09-24 @ 21:38:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sitter och ser på lyxfällan å jag fascineras lika mycket varje gång... Det finns så många idioter som inte fattar att man faktiskt måste ta ansvar för sitt eget liv. Dessutom är det ofta folk med barn som bara slänger iväg sina pengar på skit; jag fattar inte hur man kan vara så tanklös! Som att de aldrig lärt sig skillnad mellan att vilja ha och att faktiskt ha råd. Jag vet inte ens vad man ska säga...

Well well, idag har jag känt mig duktig i alla fall, kände mig riktigt vuxen när jag gick runt med kundvagn på willys och storhandlade, och rätt billigt blev det också, yey :P Dessutom hittade jag en riktigt snygg sjal på kupan till det ringa priset av 25 ynka kronor; det är riktig lycka! Eller hur var det nu :P Nej, man kanske skulle ha loppis nån dag, eller sälja av lite grejer på tradera, jag har nog samlat på mig en del grejer som jag inte riktigt behöver, hehe..

Nee, är trött nu, ska fortsätta se och irritera mig lite på lyxfällan, sen blire sängen minsann :P

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback