Sicket myspys, vänner!

2009-09-17 @ 01:38:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kom hem för ett tag sen från myskväll hos Sandra och Robert, med te, filmer och lots and lots of fikaaa :D Finding Nemo är underbar, och askungen är inte heller särskilt dum, har haft en supertrevlig kväll alla söta som ger mig guldkant på vardagen ;)

 



Har vart en rätt bra dag i övrigt också, fått ganska mycket gjort :) Emil och jag promenerade in till stan, så jag var på apoteket, samt växlade lite egyptiska pegnar på forex (yay, 500 kronor rikare!) innan vi utförde den mest effektiva shoppingrunda jag varit med om på Willys :D Träffade rymdettorna idag och var på dem om att välja programråd också, så nu hoppas jag ha två namn i slutet av veckan. Kort sagt har det varit en bra och ganska händelserik dag, och allt jag saknar nu är egentligen ett par mattor i min lägenhet, golvet ser så tomt och tråkigt ut utan det. Kanske blir en tripp in till stan nån mer dag för mattjakt; och kuddar, man kan aldrig få för mycket kuddar! :P Med dessa visdomsord avslutar jag kvällen och detta inlägg!

Puss på alla som förtjänar det ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback