Vi närmar oss..

2009-09-14 @ 18:03:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

japp, det närmar sig nu, blir renare och renare... Dock stötte jag precis på ett bakslag, varför jag sitter här igen; Doris dog... För alla som inte vet det så är Doris min älskade dammsugare som troget hjälper mig bli kvitt allt från dammråttor till småsten och som är alldeles rosa och fin :) Problemet är bara att när hon inte fått ladda tillräckligt länge så dör hon ibland, hon förlorar liksom sugkraften helt och hållet, oftast när jag hunnit genom ungefär halva lägenheten såklart, vilket var precis vad som hände nu :S Men men, ganska skönt att ta en paus ändå, och man kan ju städa annat så länge :)

Hej igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback